arkadaşlar bu gün arabayla öğlen saatlerinde arabayla cıktım sanayiye gittim ordanda dukkana geçtim araba dukkanın onunde duruyordu akşam eve çıkıcam bir baktım ruhsatım yok. Ya evde biryerde düştü yada cebimden araba düştü hiç farkında değilim evi altına üstüne getirdim arabayı altına üstüne getirdim ruhsatım yok bulamadım gitti kara kara düşünüyorum. Sonra gittim karakola tutanak tutturdum çalıntı ve kayıp diye ruhsatım yarında anons geçtiricem belediyeye belkı bınerken ınerken dusurmusumdur bulan olurda getirir bırakır diye zabıtaya 1-2 gün beklemeyi düsünüyorum bu konuda küçük bir yer 25 000 nufuslu umarım yolda dusurmemısımdır evde çıkar inşallah diye dua edıyorum. Şimdi asıl merak ettiğim bu ruhsatla birşey yapabilirlermi en çok korktugum konu bu başıma bi işler gelirmi acaba ordaki bilgilerle birşey yapabilirmi ruhsatta birçok bilgi mevcut. Bilgisi olanlar yardımcı olurlar inşallah içimi rahatlatmam lazım kendimi yedım durdum bu gece
Bişey olmaz hocam tutanakta tutturduysanız en fazla tekrar çıkartmak için uğraşırsınız.