• 30-11-2012, 11:12:56
    #1
    merhaba arkadaşlar arkadaşım kaç gündür başımın etini yiyor ne alcam hangisi iyi hangisi kötü bende çok iyi anlamam arabadan buraya konu açmanın iyi olacagını dusundum arkadasımda 10 bin peşin var 6 bin de kredi çekecek sizce hangi marka ve model alalı ve neden almalı nedeninide yazarsanız çok sevinirim saygılar iyi günler
  • 30-11-2012, 11:27:33
    #2
    http://www.sahibinden.com/opel-vectra-2.0-cd
    http://www.sahibinden.com/volvo-s40?a5_max=2001

    hiç başka bakmayın derim.

    istediğiniz kriterleri yazmamışsınız o yüzden en makullerine baktım.
  • 30-11-2012, 12:19:26
    #3
    206 lara bakmanızı öneririm hocam
  • 30-11-2012, 14:25:30
    #4
    kriterler 2003-2008 arası ve dizel olması tek kapı olmamasını tercih eder arkadasım pego ıstemıyor cunku cok cabuk bozuluyor amcasının pegeouet ı vardı kac kez motor yaktı hocam
  • 30-11-2012, 14:36:26
    #5
    Volvolar benimde hoşuma gitti fiyata göre.
  • 30-11-2012, 14:57:47
    #6
    modelleri çok eski hocam ve benzinli oldukları için çok yakıyorlar hocam ama dünyada kazada en az ölüm olan araçlar volvolardı eskiden şimdi bilmiyorum ama
  • 30-11-2012, 15:12:00
    #7
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06637941/detay

    hali hazırda kullandığım bir araç

    mazda 626 98-2002 modellere bakın hocam çok konforlu bir araç
  • 01-12-2012, 18:30:03
    #8
    çok araştırmadım ama bu fiyat aralığına

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06968943/detay

    bu modelleri tavsiye edebilirim