merhaba arkadaşlar arkadaşım kaç gündür başımın etini yiyor ne alcam hangisi iyi hangisi kötü bende çok iyi anlamam arabadan buraya konu açmanın iyi olacagını dusundum arkadasımda 10 bin peşin var 6 bin de kredi çekecek sizce hangi marka ve model alalı ve neden almalı nedeninide yazarsanız çok sevinirim saygılar iyi günler