Ömer aşık NBA da bizi iyi temsil ediyor fakat bi şanssızlık sonucu kendi potasına basketi atmiş
http://www.youtube.com/watch?v=BtL89...feature=g-logo
NBA da kendi potasına basket atan TÜRK
12
●974
- 29-11-2012, 11:14:34
- 29-11-2012, 14:52:07207,5 altı oynadınız galibaunregisteredboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2012, 19:27:41neyine utanıyorsun. spikeri duymadın mı 10 sayı 9 ribaund yapmış adam ilk yarı sonucu. kendi potasına attığı da sayılmıştır sanırım.msgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Bizde olsa kesin şike derlerdi