• 29-11-2012, 11:14:34
    #1
    Ömer aşık NBA da bizi iyi temsil ediyor fakat bi şanssızlık sonucu kendi potasına basketi atmiş


    http://www.youtube.com/watch?v=BtL89...feature=g-logo
  • 29-11-2012, 12:05:08
    #2
    Yıllarca arkdaşlarımızla dalga geçtik "len o bizim potaya atar" "len o bizim kaleye atar" diye. Aşık nasibini almış
  • 29-11-2012, 14:43:22
    #3
    tam bir leylalık, o 2 sayıdan ne kuponlar yatıyor
  • 29-11-2012, 14:52:07
    #4
    unregisteredboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam bir leylalık, o 2 sayıdan ne kuponlar yatıyor
    207,5 altı oynadınız galiba
  • 29-11-2012, 14:53:33
    #5
    Nasıl utandım var ya şuan. Keşke ben atsaydım da Aşık atmasaydı. Ben bu adamı niye babamın oğluymuş gibi seviyorum, anlamıyorum
  • 29-11-2012, 19:27:41
    #6
    msgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl utandım var ya şuan. Keşke ben atsaydım da Aşık atmasaydı. Ben bu adamı niye babamın oğluymuş gibi seviyorum, anlamıyorum
    neyine utanıyorsun. spikeri duymadın mı 10 sayı 9 ribaund yapmış adam ilk yarı sonucu. kendi potasına attığı da sayılmıştır sanırım.
  • 29-11-2012, 20:34:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yalnız sonrasında telafi etmiş atmış karşı potaya . Bizde olsa kesin şike derlerdi
  • 29-11-2012, 20:43:59
    #8
    Sabri mi o diye girdim değilmiş arkadaş 27 yaşına geldim kendi potasına basket atanı ilk kez görüyorum.
  • 29-11-2012, 20:50:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hemen karşı potaya da atmış ya kurtarmış durumu