msgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl utandım var ya şuan. Keşke ben atsaydım da Aşık atmasaydı. Ben bu adamı niye babamın oğluymuş gibi seviyorum, anlamıyorum
neyine utanıyorsun. spikeri duymadın mı 10 sayı 9 ribaund yapmış adam ilk yarı sonucu. kendi potasına attığı da sayılmıştır sanırım.