Bizzat orada çok yakın tanıdığım var, kameralar kapanınca da aynı, açılınca da aynı... Aynı şekilde güzelce ağırlıyorlar.
Çiçekle, davulla, zurnayla karşılandılar zaten. Bunlar, oy verdikleri kardeşleriyle çok güzel şekilde bölme işlemlerini yürütüyorlar, istediklerini alıyorlar..
Neyse uzaklaştırılmaya gerek yok. Allah, Türk Milleti'ne akıl versin!