hocam kücük düşünüyorsunuz. askerliğinizi yaptınız mı bilmiyorum. ama kamera önlerinde böyle davranıyorlar ki diğer teröristler askerden korkup teslim olmamazlık yapmasınlar. kameralar kapanınca ver odunu ver odunu