• 26-11-2012, 23:23:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bugün yazılım uzmanı diye işe aldığımız elamanın word dosyası açıkken, abi bu dosyayı klasöre taşı diyorum kullanımda diyor taşımıyor niye ki demesi
  • 27-11-2012, 00:56:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hatırladığım; ***** site'de bir etiket yüzünden karakola düşmüştüm, ifademi verirken duymuştum o saçma soruyu:
    "Çocuk videosu'da varmıydı sitende?"
  • 27-11-2012, 00:56:38
    #12
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi saçma bu sorunun?.
    saçma değilde getireyim size zamanında çeklmiş siyah beyaz bir fotoğrafı normal renkli bir fotoğrafa çevirin ozaman saçma olmaz.
  • 27-11-2012, 03:01:55
    #13
    HERSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün yazılım uzmanı diye işe aldığımız elamanın word dosyası açıkken, abi bu dosyayı klasöre taşı diyorum kullanımda diyor taşımıyor niye ki demesi
    işte bu örnek bir olay.. aslında saçma dersiniz de sık olur...
    adamı sertifikası yada farklı bir sebepten işe alırlar diğer hakedeni almazlar mesela.. sonra alınan adamın durumu iyiye gitmiyorsa şuttt.. kim kazandı.. herkes kaybetti..

    bende ankaradayım vatan pc ye başvurdum türlü saçma soruyu cevapladım. ama beni almadılar bi tane çocuğu işe aldılar.. bir hafta sonra mağazaya öylesine gittiğimde gördüm.. ürünün fiyatını sordum öylece suratıma baktı, bilmiyordu.. abi abi diye milletin arkasında geziyordu.. bu konuya biraz hassas bakıyorum.. işsizimde
  • 27-11-2012, 10:08:59
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu örnek bir olay.. aslında saçma dersiniz de sık olur...
    adamı sertifikası yada farklı bir sebepten işe alırlar diğer hakedeni almazlar mesela.. sonra alınan adamın durumu iyiye gitmiyorsa şuttt.. kim kazandı.. herkes kaybetti..

    bende ankaradayım vatan pc ye başvurdum türlü saçma soruyu cevapladım. ama beni almadılar bi tane çocuğu işe aldılar.. bir hafta sonra mağazaya öylesine gittiğimde gördüm.. ürünün fiyatını sordum öylece suratıma baktı, bilmiyordu.. abi abi diye milletin arkasında geziyordu.. bu konuya biraz hassas bakıyorum.. işsizimde
    hocam aslında fiyat işi normal bir süre ezberlemeleri gerekir ama bende satış elemanlıgı yaptım ben ürünlerin fyatlarını not alıyodum ilk başlarda not defterime. O eleman sanırım bunu akıl edememiş
  • 27-11-2012, 13:35:03
    #15
    yedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu örnek bir olay.. aslında saçma dersiniz de sık olur...
    adamı sertifikası yada farklı bir sebepten işe alırlar diğer hakedeni almazlar mesela.. sonra alınan adamın durumu iyiye gitmiyorsa şuttt.. kim kazandı.. herkes kaybetti..

    bende ankaradayım vatan pc ye başvurdum türlü saçma soruyu cevapladım. ama beni almadılar bi tane çocuğu işe aldılar.. bir hafta sonra mağazaya öylesine gittiğimde gördüm.. ürünün fiyatını sordum öylece suratıma baktı, bilmiyordu.. abi abi diye milletin arkasında geziyordu.. bu konuya biraz hassas bakıyorum.. işsizimde
    hocam valla yazılımcı bulmak baya zor, yada biz bulamıyoruz. En son yok şöle iyiyim yok böle iyiyim işe ihtiyacım var dedi, bende dayanamadım patrona tamam dedim. İşe başladı gün 1 anladım ki bilgisayar kullanmayı bilmiyor. İşi bilenide bilmeyenide geri çevirmiyoruz ama işte bu kadarda basit bir soru sormasa iyiydi. Sadece bu değil daha neler dedi şok oldumda neyse.

    İştende çıkarmıyorum bu arada yetişmesini sağlayacağım sabredeceğiz artık.

    İnşallah tabi :d
  • 27-11-2012, 23:40:38
    #16
    Evine gittiğim arkadaş kapıyı açtıktan sonra kimoo diye bağırması benimde Ben geldim demem

    Asıl bombaya gelelimmi. Çocukken Nurcan isimli kız arkadaşımızla aramdaki diyalog.

    Ben- 1 dakika nurcan sana birşey sorucam.
    Nurcan- Sor
    Ben - Sen Kızmısın ? Erkekmisin ?
    Nurcan - Gülümseme ve kızım tabiki
  • 27-11-2012, 23:47:26
    #17
    Memlekette gittiğim zaman yaşadığım bir olayı anlatayım

    O zamanlar liseye gidiyordum tatilde memlekete gittik. Evden çıktım biraz yürüdüm, kafeye yaklaştığımda köşede bir kamyon vardı yanından geçtim ilerliyorum şoför kamyondan çıktı ;
    Şoför : Yeğenim bi bak hele
    Ben : Söyle dayı ne oldu
    Şoför : Yeğenim buralarda mektep varmı mektep
    Ben : (Tabi anlamadım neyi kastettiğini herhalde çocuğu filan var okula yazdıracak) Var dayı olmazmı dolu (başkadım okul adlarını saymaya )
    Şoför : Yok yeğenim öyle mektep değil genel ev filan var mı burlarda
    Ben : (Tabi gayet neye uğradığımı şaşırarak) Bi s*kt*r git a** k** peze**ki tarzında şeklnde karşılık vermiştim
  • 28-11-2012, 00:13:24
    #18
    Zaman ve mekan arasında ne vardır?
    Cevap; ve vardır.

    Kafamı duvarlara vurmuştum, arkadaşımla bağlantımı koparmıştım.