Memlekette gittiğim zaman yaşadığım bir olayı anlatayım
O zamanlar liseye gidiyordum tatilde memlekete gittik. Evden çıktım biraz yürüdüm, kafeye yaklaştığımda köşede bir kamyon vardı yanından geçtim ilerliyorum şoför kamyondan çıktı ;
Şoför : Yeğenim bi bak hele
Ben : Söyle dayı ne oldu
Şoför : Yeğenim buralarda mektep varmı mektep
Ben : (Tabi anlamadım neyi kastettiğini herhalde çocuğu filan var okula yazdıracak) Var dayı olmazmı dolu (başkadım okul adlarını saymaya

)
Şoför : Yok yeğenim öyle mektep değil genel ev filan var mı burlarda
Ben : (Tabi gayet neye uğradığımı şaşırarak) Bi s*kt*r git a** k** peze**ki tarzında şeklnde karşılık vermiştim