• 24-11-2012, 15:57:47
    #1
    Merhabalar,

    Cevapları alalım arkadaşlar.
    Görünmez olsaydınız ne yapardınız?
  • 24-11-2012, 16:20:28
    #2
    Başka ülkelerin devlet erkanının ve istihbarat yetkililerinin gizli görüşmelerini izler ülkeme pozitif yonde yardım ederdim, bir de Lopez'in odasına girerdim.
  • 24-11-2012, 16:22:07
    #3
    bayanlar hamamı )))
  • 24-11-2012, 16:38:55
    #4
    Terbiyesiz şeyler Sonra bir takım şeyleri düzene sokmak (ülkem) dahil .. gizli gerçekleri açığa sunmak vs. vs.
  • 24-11-2012, 16:41:48
    #5
    onun yanına giderdim.
  • 24-11-2012, 16:42:12
    #6
    Şimdi söylersem kesin ban yerim
  • 24-11-2012, 17:08:08
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google AdSense merkez ofisine gider.. Ortalığı karıştırır Türk yayıncıların çıkarına göre hareket ederdim
  • 24-11-2012, 17:11:39
    #8
    fanfini finfon
  • 24-11-2012, 17:11:46
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çocukluktan beri istediğim şeydir heralde. Aklıma gelen herşeyi yapardım herşeyi (!)