Görünmez Olsaydınız Ne Yapardınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Görünmez Olsaydınız Ne Yapardınız?
40
●
2.100
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Görünmez Olsaydınız Ne Yapardınız?
1
2
3
4
5
24-11-2012, 15:57:47
#1
Metehan
Merhabalar,
Cevapları alalım arkadaşlar.
Görünmez olsaydınız ne yapardınız?
24-11-2012, 16:20:28
#2
Mekki
Başka ülkelerin devlet erkanının ve istihbarat yetkililerinin gizli görüşmelerini izler ülkeme pozitif yonde yardım ederdim, bir de Lopez'in odasına girerdim.
24-11-2012, 16:22:07
#3
delikurt55
bayanlar hamamı
)))
24-11-2012, 16:38:55
#4
Lock53
Terbiyesiz şeyler
Sonra bir takım şeyleri düzene sokmak (ülkem) dahil .. gizli gerçekleri açığa sunmak vs. vs.
24-11-2012, 16:41:48
#5
YMG
onun yanına giderdim.
24-11-2012, 16:42:12
#6
Watchmen35
Şimdi söylersem kesin ban yerim
24-11-2012, 17:08:08
#7
SeoEngineer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Google AdSense merkez ofisine gider.. Ortalığı karıştırır Türk yayıncıların çıkarına göre hareket ederdim
24-11-2012, 17:11:39
#8
MeLaNKoLia
fanfini finfon
24-11-2012, 17:11:46
#9
teknomaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çocukluktan beri istediğim şeydir heralde. Aklıma gelen herşeyi yapardım herşeyi (!)
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler