• 24-11-2012, 17:20:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    radmin şifre girerken yanında olurdum
  • 24-11-2012, 17:29:10
    #11
    tehlikeli şeyler...
  • 24-11-2012, 17:30:42
    #12
    Sevdiğimi izlerdim, bütün gün onu takip ederdim. Yanından ayrılmazdım, onunla uyur, onunla ağlar, onuna gülerdim. Ne güzel olurdu ya la...
  • 24-11-2012, 17:36:13
    #13
    Görünmez adam filminde görünmez adamın yaptığını yapardım.
  • 24-11-2012, 17:58:14
    #14
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünmez adam filminde görünmez adamın yaptığını yapardım.
    Wow
  • 24-11-2012, 18:00:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Korkardım herhalde?

    Tekrar görünür olacak mıyız? Ona göre hayal kurmak lazım.
  • 24-11-2012, 18:51:03
    #16
    Birgün onda birgün bundaaa...
  • 24-11-2012, 19:52:35
    #17
    bankalarına girer paraları calar böyle dagıtırdım heryere
  • 24-11-2012, 20:27:30
    #18
    kötü politikacıların kafasına sıkardım.