Bu videoyu izleyince gözlerim doldu :(
6
●367
- 24-11-2012, 10:58:45Üyeliği durdurulduİnsanın tüyleri diken diken oluyor.Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2012, 11:04:29Çok hüzünlendim ben babamı küçük yaşta kaybettim.Dünyanın en güzel kadını gelse yine babama değişmezdim.Babam olsaydıda sevgilim olmasada olurdu...
- 24-11-2012, 11:08:06Üyeliği durdurulduYapma be kardeşim. Başın sağolsun. Allah mekanını cennet eyler inşallah. Bir kez daha hüzünlendim.Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2012, 18:06:50Üyeliği durdurulduBende bugün tanıdım kendisiniMoRaLiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten müthiş.
Gerçekten müthiş.