Konu
Bu videoyu izleyince gözlerim doldu :(
24-11-2012, 11:04:29
#4
Watchmen35
Çok hüzünlendim ben babamı küçük yaşta kaybettim.Dünyanın en güzel kadını gelse yine babama değişmezdim.Babam olsaydıda sevgilim olmasada olurdu...