• 19-11-2012, 17:26:35
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    bi sorum olacaktı, gittigidiyor dan telefon sattım, para bana aktarılırken 12.0 TL hizmet bedeli kesti, acaba hizmet bedeli sabit mi ? yoksa değişiyor mu ?
  • 19-11-2012, 17:40:13
    #2
    Paranın %10'unu alıyorlar diye biliyorum sadece