merhaba arkadaşlar,

bi sorum olacaktı, gittigidiyor dan telefon sattım, para bana aktarılırken 12.0 TL hizmet bedeli kesti, acaba hizmet bedeli sabit mi ? yoksa değişiyor mu ?