Kaliteli ve fazla pahalı olmayan monitör tavsiye edebilir misiniz? Üst sinir 250 lira, fazlasına gerek olmadığını düşünüyorum.. Bir de lcd ve led farkı ne kadar önemli?

Xperia Ray ile gönderildi...