Monitör Tavsiye? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Monitör Tavsiye?
0
●
313
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Monitör Tavsiye?
13-10-2012, 09:56:20
#1
furkancan1991
Kaliteli ve fazla pahalı olmayan monitör tavsiye edebilir misiniz? Üst sinir 250 lira, fazlasına gerek olmadığını düşünüyorum.. Bir de lcd ve led farkı ne kadar önemli?
Xperia Ray ile gönderildi...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler