Konu
Monitör Tavsiye?
13-10-2012, 09:56:20
#1
furkancan1991
Kaliteli ve fazla pahalı olmayan monitör tavsiye edebilir misiniz? Üst sinir 250 lira, fazlasına gerek olmadığını düşünüyorum.. Bir de lcd ve led farkı ne kadar önemli?
Xperia Ray ile gönderildi...