• 12-10-2012, 19:10:06
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    İnteraktif bankacılıkta her havalede 1 tl kesiliyor hesabımda. Bu kesinti android telefonuna yüklediğimiz işbank uygulamasında da geçerli mi? Telefondan aktarım yaptığımda kesim oluyor mu?
  • 12-10-2012, 19:20:40
    #2
    garantide olmuyor
  • 12-10-2012, 19:22:09
    #3
    işbankda herşey paralı wap şubesi işcep şubesi net şubesi hepsinde 1 lira ücret var.
  • 12-10-2012, 19:22:30
    #4
    Hayır, İşCep' de ücretsiz. (En azından bende)
  • 12-10-2012, 19:30:28
    #5
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbankda herşey paralı wap şubesi işcep şubesi net şubesi hepsinde 1 lira ücret var.
    SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, İşCep' de ücretsiz. (En azından bende)
    Hangisi doÄŸru?
  • 12-10-2012, 19:32:22
    #6
    eskiden ucretsizdi ama artik ucret aliyo
  • 12-10-2012, 19:38:22
    #7
    Kesiyor maalesef.
  • 12-10-2012, 19:42:26
    #8
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangisi doÄŸru?
    Havalede benden kesmiyor. Öğrenci olduğum için olabilir.
  • 12-10-2012, 19:42:56
    #9
    Benden de 1 lira almıyor hiçbir zaman