Merhaba arkadaşlar,

İnteraktif bankacılıkta her havalede 1 tl kesiliyor hesabımda. Bu kesinti android telefonuna yüklediğimiz işbank uygulamasında da geçerli mi? Telefondan aktarım yaptığımda kesim oluyor mu?