• 10-10-2012, 15:31:06
    #1
    Arkadaşlar biraz absurd bir konu ama yine de sizlere danışmak istedim; dikdörtgen gibi [4.5mt - 2mt] bir odam var.
    Odada büyük bir dolap, pc masası, yatak, şifonyer ve büyük bir tv bulunuyor.. Kuş bakışı bakarsak şunun gibi;



    Arkadaşlar gördüğünüz gibi inanılmaz az bir alan kalıyor bana, bu işlere kafam hiç basmıyor, lütfen bu işlerden anlayan bir arkadaş bana sadece yatak, masa (üzerinde laptop,modem,hoparlor vs duracak kadar), elbiselerimi koyabileceğim bir yer, tvyi koyacağım bir yer (yada duvara asmak daha mantıklı sanırım) şeklinde odamı nasıl dizayn edebileceğim hakkında fikir verebilir mi?

    Şimdiden teşekkürler..
  • 10-10-2012, 15:56:15
    #2


    böyle birşey yapabildim tvyi tam duvara asarsanız orada boş kalır
  • 10-10-2012, 16:02:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    böyle birşey yapabildim tvyi tam duvara asarsanız orada boş kalır

    Peteklerin yanında yatak olması daha mantıklıdır, kış geliyor sonuçta balkonun orada olursa üşütür


    Dostum dolap ile pc masası ve şifonyeri değiştir, oralık biraz açılır
  • 10-10-2012, 16:07:31
    #4
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    böyle birşey yapabildim tvyi tam duvara asarsanız orada boş kalır
    Hocam yatak uzun olduğundan oraya koyunca balkon kapısını direk engelliyor, sola çekince de oda kapısını. Aslında yeni boyutlarda farklı bir mobilya almayı da düşünüyorum o şekilde de önerilerinizi alabilirim..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:31 -->-> Daha önceki mesaj 16:03:40 --

    WebScriptleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peteklerin yanında yatak olması daha mantıklıdır, kış geliyor sonuçta balkonun orada olursa üşütür


    Dostum dolap ile pc masası ve şifonyeri değiştir, oralık biraz açılır
    Doğru hocam haklısınız. Ama şifonyer ve masa oraya sığmıyor masa zaten dolap kadar gördüğünüz gibi bayağı geniş bir masa
    Sanırım bu mobilyalar oda ölçülerine göre gerçekten çok büyük.
    Dediğim gibi farklı mobilyalarda alma ihtimalim var, siz olsanız ne şekilde dizayn ederdiniz bu ölçülerde bir odayı diye de sormuş olayım ben.