selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


böyle birşey yapabildim tvyi tam duvara asarsanız orada boş kalır
Hocam yatak uzun olduğundan oraya koyunca balkon kapısını direk engelliyor, sola çekince de oda kapısını. Aslında yeni boyutlarda farklı bir mobilya almayı da düşünüyorum o şekilde de önerilerinizi alabilirim..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:31 -->-> Daha önceki mesaj 16:03:40 --

WebScriptleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peteklerin yanında yatak olması daha mantıklıdır, kış geliyor sonuçta balkonun orada olursa üşütür


Dostum dolap ile pc masası ve şifonyeri değiştir, oralık biraz açılır
Doğru hocam haklısınız. Ama şifonyer ve masa oraya sığmıyor masa zaten dolap kadar gördüğünüz gibi bayağı geniş bir masa
Sanırım bu mobilyalar oda ölçülerine göre gerçekten çok büyük.
Dediğim gibi farklı mobilyalarda alma ihtimalim var, siz olsanız ne şekilde dizayn ederdiniz bu ölçülerde bir odayı diye de sormuş olayım ben.