• 09-10-2012, 18:14:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Açık öğretim lisesinden mezun olunca, normal üniversite sınavlarına girip bi üniversiteye başlama imkanı varmı? yoksa üniversitede mi açık öğretimden okunmak zorunda.

    Yani demek istediğim açık öğretim lisesini bitiren bi adam, normal üniversite sınavına girip misal konya selçuklu üniversitesini kazanıp oranın öğrencisi olabilir mi? yoksa yine açık öğretimden mi devam etmek zorunda üniversiteye bilgisi olan varmı
  • 09-10-2012, 18:29:41
    #2
    Bildiğim kadarıyla okuyabilir.
  • 09-10-2012, 18:47:30
    #3
    İtü kazan orada oku bir sınır yok
  • 09-10-2012, 18:52:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtü kazan orada oku bir sınır yok
    Teşekkür ederim, ben alansız sisteme göre okuyorum.
    Yani kendi istediğim dersleri görüyorum şuanda.
    Üniversite sınavına girerken, sözel sayısal eşit ağırlık gibi bi alanım olmadığından nasıl bi şey uygulanır biliyomusunuz?
  • 09-10-2012, 19:31:48
    #5
    Aöl destek var ara sor