Açık öğretim lisesinden mezun olunca, normal üniversite sınavlarına girip bi üniversiteye başlama imkanı varmı? yoksa üniversitede mi açık öğretimden okunmak zorunda.
Yani demek istediğim açık öğretim lisesini bitiren bi adam, normal üniversite sınavına girip misal konya selçuklu üniversitesini kazanıp oranın öğrencisi olabilir mi? yoksa yine açık öğretimden mi devam etmek zorunda üniversiteye bilgisi olan varmı
Açık Öğretim Mezunları Size Bir Sorum Var
4
●323
- 09-10-2012, 18:52:17Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim, ben alansız sisteme göre okuyorum.DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani kendi istediğim dersleri görüyorum şuanda.
Üniversite sınavına girerken, sözel sayısal eşit ağırlık gibi bi alanım olmadığından nasıl bi şey uygulanır biliyomusunuz?