Açık öğretim lisesinden mezun olunca, normal üniversite sınavlarına girip bi üniversiteye başlama imkanı varmı? yoksa üniversitede mi açık öğretimden okunmak zorunda.

Yani demek istediğim açık öğretim lisesini bitiren bi adam, normal üniversite sınavına girip misal konya selçuklu üniversitesini kazanıp oranın öğrencisi olabilir mi? yoksa yine açık öğretimden mi devam etmek zorunda üniversiteye bilgisi olan varmı