• 09-10-2012, 20:26:11
    arkadaşlar bugün bol bol gönderdim, eğer yarın 5-10 tane çıkarsa 1 tlden vereceğim sembolik bir rakam olsun hatta gelen pizzaları r10 pizza haftası diye konuda yayınlarız
  • 09-10-2012, 20:28:13
    1 tane pmliyebilecek varmı
  • 09-10-2012, 21:33:03
    Backlink Hizmetleri
    Fazla kodu olan varsa göndersin ya Pizza yiyelim biraz
  • 09-10-2012, 21:42:55
    4-5 tane kayıt yolladım uğraştım ama banada bişey çıkmadı.. pes ettim..
    bazıları var 5 TL den satmaya çıkmışlar.. 70-80 tane varmış. biz bir tane yiyemedik adam sömürmüş resmen..
  • 09-10-2012, 21:47:29
    Arkadaşlar kimse hayrına vermez.

    Buradan 4-5 tane gönderin şansınızı deneyin.

    http://www.dominos.com.tr/Subscribe.aspx
  • 09-10-2012, 22:04:31
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kimse hayrına vermez.

    Buradan 4-5 tane gönderin şansınızı deneyin.

    http://www.dominos.com.tr/Subscribe.aspx
    4-5 tane göndermeyin ÇIK-MI-YORRR ! (Bazı mantıktan yoksun insanlar günde 250-300 tane gönderdikleri için.)

    Gelin size günde en az 1 tane pizzayı nasıl çıkaracağınızı anlatayım.

    1) outlook.com'dan 4 tane mail açıyoruz.
    2) bu maillerin birine giriyoruz.
    3) Ayarlar'dan diğer posta ayarlarını tıklıyoruz.
    4) Hesabınızı yönetme kısmındaki "outlook diğer adı oluştur" kısmına tıklıyoruz.
    5) oradan herhangi bir mail adı sallayın. burada kafanızdan ad-soyad türetmeye özen gösterin. mail adresi ad.soyad@outlook.com şeklinde olacak.
    6) Karşınıza çıkan pop-up'da tamam'ı seçtikten sonra bu işlemi 4 defa daha tekrarlayın. (outlook daha fazla mail açtırmıyor çünkü)
    7) İlk maildeki işlemimiz tamam, 1 mailden 5 farklı mail adresi daha çıkardık yani 6 mailimiz oldu, şimdi yukarıdaki işlemleri açtığımız diğer mailler için de uygulayalım.

    Böylece 24 tane mail adresi açıyoruz. kampanyaya katılırken açtığımız mail adresindeki ad-soyadları kullanmaya özen gösterelim. Telefonları sallayın, onların bizim için önemi yok.

    Biraz sonra detaylı anlatımlı video çekeceğim, anlamayanlar oradan anlasın
  • 09-10-2012, 22:14:51
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 tane göndermeyin ÇIK-MI-YORRR ! (Bazı mantıktan yoksun insanlar günde 250-300 tane gönderdikleri için.)

    Gelin size günde en az 1 tane pizzayı nasıl çıkaracağınızı anlatayım.

    1) outlook.com'dan 4 tane mail açıyoruz.
    2) bu maillerin birine giriyoruz.
    3) Ayarlar'dan diğer posta ayarlarını tıklıyoruz.
    4) Hesabınızı yönetme kısmındaki "outlook diğer adı oluştur" kısmına tıklıyoruz.
    5) oradan herhangi bir mail adı sallayın. burada kafanızdan ad-soyad türetmeye özen gösterin. mail adresi ad.soyad@outlook.com şeklinde olacak.
    6) Karşınıza çıkan pop-up'da tamam'ı seçtikten sonra bu işlemi 4 defa daha tekrarlayın. (outlook daha fazla mail açtırmıyor çünkü)
    7) İlk maildeki işlemimiz tamam, 1 mailden 5 farklı mail adresi daha çıkardık yani 6 mailimiz oldu, şimdi yukarıdaki işlemleri açtığımız diğer mailler için de uygulayalım.

    Böylece 24 tane mail adresi açıyoruz. kampanyaya katılırken açtığımız mail adresindeki ad-soyadları kullanmaya özen gösterelim. Telefonları sallayın, onların bizim için önemi yok.

    Biraz sonra detaylı anlatımlı video çekeceğim, anlamayanlar oradan anlasın
    Ağa zaten her mail 1 seferlik kullanabiliyoruz

    Bukadar detaya ne gerek var normal bir mail hesabı oluşturup girmek yeterli.
  • 09-10-2012, 22:23:23
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağa zaten her mail 1 seferlik kullanabiliyoruz

    Bukadar detaya ne gerek var normal bir mail hesabı oluşturup girmek yeterli.

    ben böyle yapıyorum hiç sorun çıkmadı. şifre vs. girmektense en hızlı yol bu bence
  • 09-10-2012, 22:35:06
    kazananlar listesinde garip garip isimler var mesela rftqqq vvvv