corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağa zaten her mail 1 seferlik kullanabiliyoruz

Bukadar detaya ne gerek var normal bir mail hesabı oluşturup girmek yeterli.

ben böyle yapıyorum hiç sorun çıkmadı. şifre vs. girmektense en hızlı yol bu bence