• 04-10-2012, 21:12:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bilen arkadaş varsa yazabilirmi
  • 04-10-2012, 23:00:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Seti Dragos'daymış. Tam yerini bilmiyorum ama Maltepe-Kartal civarlarında.
  • 04-10-2012, 23:46:15
    #3
    Anadolu yakasında diye biliyorum.
    Arasıra Avrupa yakasında çekildiğini duydum.

    Genelde, Beykoz, Üsküdar civarı diye biliyordum.
    Zaten intro taksimde çekilmiş bir introdur hemen altında simit sarayı ordan şişhaneye inen yol vardır hocam. Limon Film çekmekte siteleri veya iletişim bilgilerine ulaşırsanız bilgi verirler bence.
  • 05-10-2012, 15:31:01
    #4
    Buk
    Üyeliği durduruldu
    huntington beach dolaylarında çekilen bölümleri de var.
  • 05-10-2012, 17:22:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler.Belirli bir mekan yok yani.Şansa kısmete kaldı gibi.Limon filmin webinde de işler güçlerle ilgili bir bilgi bulamadım.