Anadolu yakasında diye biliyorum.
Arasıra Avrupa yakasında çekildiğini duydum.
Genelde, Beykoz, Üsküdar civarı diye biliyordum.
Zaten intro taksimde çekilmiş bir introdur hemen altında simit sarayı ordan şişhaneye inen yol vardır hocam. Limon Film çekmekte siteleri veya iletişim bilgilerine ulaşırsanız bilgi verirler bence.