Selam ArkadaÅŸlar,
Ben Üniversiteye Başlayacağım Seçenek Olarak da İngiltere de ki Oxford Üniversitesini seçtim.
Şimdi Anasayfalarına baktım ancak pek bir şey bulamadım.
Ancak Fiyatlarını buldum onlarda gayet uygun zaten.
Google da da biraz araştırma yaptım ancak nafile.Aradağım şeyi bulamadım.
Aradıklarım şunlar;
- Okul ne gibi özellikler sunuyor
- Ne gibi hizmetler sunuyor
- Konaklama varmı
- Eğer varsa Ek ücreti varmı ( ve ne kadar olduğu )
- Başvuruyu nasıl yapacağız
- Başvuru formu lazım ise onu nerden bulacaz
- Ve Okula başlamak için nelere ihtiyacımız var ( Puan vs. gibisinden )
Şimdiden Teşekkür Ederim.
Oxford Üniversitesinde Başlayacağım Yardımınız Lazım
17
●1.862
- 03-10-2012, 21:01:47
- 03-10-2012, 21:20:18http://www.uzmantv.com/oxford-univer...-nasil-girilirWhiteNigga bunu beÄŸendi.1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
- 03-10-2012, 21:33:49Çok Teşekkür ederim. Şimdi IELTS e başvuru yapacağımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2012, 23:03:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.süper zeki değilsen deneme bile.. benim üniversitece elektrik elektronik okuyup 4.0 çeken kişiyi parayla bile amerikanın ilk 10 üniversitesinden hiçbiri almıyordu.. ona göre düşün..