Selam Arkadaşlar,

Ben Üniversiteye Başlayacağım Seçenek Olarak da İngiltere de ki Oxford Üniversitesini seçtim.

Şimdi Anasayfalarına baktım ancak pek bir şey bulamadım.

Ancak Fiyatlarını buldum onlarda gayet uygun zaten.

Google da da biraz araştırma yaptım ancak nafile.Aradağım şeyi bulamadım.

Aradıklarım şunlar;

- Okul ne gibi özellikler sunuyor
- Ne gibi hizmetler sunuyor
- Konaklama varmı
- Eğer varsa Ek ücreti varmı ( ve ne kadar olduğu )
- Başvuruyu nasıl yapacağız
- Başvuru formu lazım ise onu nerden bulacaz
- Ve Okula başlamak için nelere ihtiyacımız var ( Puan vs. gibisinden )

Şimdiden Teşekkür Ederim.