Üniversite Kazanma Hikayeniz
16
●6.941
- 26-09-2012, 01:03:58MTOK'a iyi çalış ve mühendis ol.MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım artık imza yetkileride var MTOK'luların diğer üniversitelerden hiçbir farkları kalmadı. - 26-09-2012, 01:12:19MTOK ilk defa duyuyorum da hakkında ufak bir bilgi verirseniz sevinirim?LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2012, 01:14:02http://hedefbasari.com/ygs-lys-sinav...i-rehberi.htmlMaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En önemli 2 avantajı
- Diğer üniversitelere göre düşük puanla mühendis olabiliyorsunuz
- MTOK'a sadece meslek liseliler girebiliyor, yani sadece meslek liselilerle yarışıyorsunuz.
+ eskiden imza yetkileri yoktu sanırım artık var mahkeme açmışlardı lehine karar verilmiş. - 26-09-2012, 01:17:10diğer mühendislerden bir farkı var mıdır?LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2012, 01:19:58İmza & Ünvan olarak bi farkları yok, gerisini bilemiyeceğim hocamMaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle