• 26-09-2012, 00:54:15
    #10
    arkadaşlar meslek lisesi mezununa önerileriniz nelerdir?
  • 26-09-2012, 01:03:58
    #11
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar meslek lisesi mezununa önerileriniz nelerdir?
    MTOK'a iyi çalış ve mühendis ol.

    Sanırım artık imza yetkileride var MTOK'luların diğer üniversitelerden hiçbir farkları kalmadı.
  • 26-09-2012, 01:12:19
    #12
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MTOK'a iyi çalış ve mühendis ol.

    Sanırım artık imza yetkileride var MTOK'luların diğer üniversitelerden hiçbir farkları kalmadı.
    MTOK ilk defa duyuyorum da hakkında ufak bir bilgi verirseniz sevinirim?
  • 26-09-2012, 01:14:02
    #13
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MTOK ilk defa duyuyorum da hakkında ufak bir bilgi verirseniz sevinirim?
    http://hedefbasari.com/ygs-lys-sinav...i-rehberi.html

    En önemli 2 avantajı

    - Diğer üniversitelere göre düşük puanla mühendis olabiliyorsunuz
    - MTOK'a sadece meslek liseliler girebiliyor, yani sadece meslek liselilerle yarışıyorsunuz.

    + eskiden imza yetkileri yoktu sanırım artık var mahkeme açmışlardı lehine karar verilmiş.
  • 26-09-2012, 01:17:10
    #14
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://hedefbasari.com/ygs-lys-sinav...i-rehberi.html

    En önemli 2 avantajı

    - Diğer üniversitelere göre düşük puanla mühendis olabiliyorsunuz
    - MTOK'a sadece meslek liseliler girebiliyor, yani sadece meslek liselilerle yarışıyorsunuz.

    + eskiden imza yetkileri yoktu sanırım artık var mahkeme açmışlardı lehine karar verilmiş.
    diğer mühendislerden bir farkı var mıdır?
  • 26-09-2012, 01:19:58
    #15
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer mühendislerden bir farkı var mıdır?
    İmza & Ünvan olarak bi farkları yok, gerisini bilemiyeceğim hocam
  • 26-09-2012, 01:23:24
    #16
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmza & Ünvan olarak bi farkları yok, gerisini bilemiyeceğim hocam
    teşekkürler.
  • 26-09-2012, 03:22:05
    #17
    beyin bedava ya bedava. çalıştım, gerekeni yaptım. hadi kolay gelsin.