MTOK ilk defa duyuyorum da hakkında ufak bir bilgi verirseniz sevinirim?
http://hedefbasari.com/ygs-lys-sinav...i-rehberi.html
En önemli 2 avantajı
- Diğer üniversitelere göre düşük puanla mühendis olabiliyorsunuz
- MTOK'a sadece meslek liseliler girebiliyor, yani sadece meslek liselilerle yarışıyorsunuz.
+ eskiden imza yetkileri yoktu sanırım artık var mahkeme açmışlardı lehine karar verilmiş.