Bir Fincan Kahvenin Bedeli Bu Olamamalı !
45
●2.251
- 24-09-2012, 03:54:33Erinmekten oluyor galiba , bunu yapan ilk Türk ben olabilirmiyim acaba?Mekki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deymezmiş valla helak oldum temizlerkenyiqiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saolun hocam tadı iyi olmuştu ama Manzara iyi değil.Diktator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2012, 04:46:10Patlama nedenini anlayamadım benSeomaniac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek istediğim bir kahveydi
tek istediğim bir kahveydi