• 24-09-2012, 03:39:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ----------
  • 24-09-2012, 03:46:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi bari 1 bardak kahve çıkmış
  • 24-09-2012, 03:51:09
    #3
    Herşeyin bir kuralı var. Boşunamı diyorlar kettelarda sudan başka birşey yapmayın diye.
  • 24-09-2012, 03:52:23
    #4
    Aifyet olsun, Ben hiç beceremiyorum kahve yapmasını
  • 24-09-2012, 03:52:32
    #5
    insaf insafff
  • 24-09-2012, 03:54:33
    #6
    Mekki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyin bir kuralı var. Boşunamı diyorlar kettelarda sudan başka birşey yapmayın diye.
    Erinmekten oluyor galiba , bunu yapan ilk Türk ben olabilirmiyim acaba?

    yiqiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi bari 1 bardak kahve çıkmış
    Deymezmiş valla helak oldum temizlerken

    Diktator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aifyet olsun, Ben hiç beceremiyorum kahve yapmasını
    Saolun hocam tadı iyi olmuştu ama Manzara iyi değil.

    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insaf insafff
  • 24-09-2012, 04:43:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ütüyle yumurta pişirenler varken sizin yaptığınız mantıklı geliyor bana
  • 24-09-2012, 04:46:10
    #8
    Seomaniac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ütüyle yumurta pişirenler varken sizin yaptığınız mantıklı geliyor bana
    Patlama nedenini anlayamadım ben tek istediğim bir kahveydi
  • 24-09-2012, 05:19:03
    #9
    ahahahaha geçmiş olsun hocam size birşey olabilirdi bu konularda dikkatli olun hocam

    Ben olsam başlardım kahveye evinede sayardım sonra temizlik