Herşeyin bir kuralı var. Boşunamı diyorlar kettelarda sudan başka birşey yapmayın diye.
Erinmekten oluyor galiba , bunu yapan ilk Türk ben olabilirmiyim acaba?
iyi bari 1 bardak kahve çıkmış
Deymezmiş valla helak oldum temizlerken
Aifyet olsun, Ben hiç beceremiyorum kahve yapmasını
Saolun hocam tadı iyi olmuştu ama Manzara iyi değil.