• 21-09-2012, 20:08:32
    #1
    kredi kartı diye başvurdum paso kart göndermişler, içine yüklediğim kadar limitim oluyomuş, e madem ben cebimdeki parayı yüklicem niye kart kullanayım arkadaş, bunu normal kredi kartına çevirmek istiyorum da en erken pazartesi günü gidebilirim bankaya malum haftasonu giriyo araya, bilgisi olan var mı acaba
  • 21-09-2012, 21:00:28
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı şekilde bana da geldi.

    Bilindik normal "banka kartı" bu.Niye adını kredi kartı demişler?

    scorpi'nin sorusunun cevabını bende merak ediyorum
  • 21-09-2012, 21:03:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.denizbank.com/kartlar/den...aso-bonus.aspx


    Paso Bonus Yükle-Kullan kartına kredi kartı limiti tahsisi için DenizBank şubelerini ziyaret edebilirsiniz.
  • 21-09-2012, 21:05:50
    #4
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.denizbank.com/kartlar/den...aso-bonus.aspx


    Paso Bonus Yükle-Kullan kartına kredi kartı limiti tahsisi için DenizBank şubelerini ziyaret edebilirsiniz.
    öyle yapıcaz artık mecburen, saçmalık ama ya resmen...
  • 21-09-2012, 21:11:21
    #5
    Aynen, saçmalığında ötesi.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/de...miyorlar/zoqqq

    Şubeye gitmekte işe yaramıyormuş.

    Aman dikkat, çıkaracak olanlar için!
  • 21-09-2012, 21:26:42
    #6
    selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen, saçmalığında ötesi.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/de...miyorlar/zoqqq

    Şubeye gitmekte işe yaramıyormuş.

    Aman dikkat, çıkaracak olanlar için!
    o zaman hemen orda iptal edin derim ben, kusura bakmasınlar valla, bi de aylık mı yıllık mı ne ücreti var kartın
  • 21-09-2012, 21:42:23
    #7
    Üniversite öğrencisi iseniz paso card ücreti yok. Paso card kredi kartı gibi kullanılabilir. Tek farkı içinde olduğu kadar kullanırsınız. Banka kartı ile kredi kartının ortasında kalmış yani
  • 21-09-2012, 22:17:12
    #8
    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite öğrencisi iseniz paso card ücreti yok. Paso card kredi kartı gibi kullanılabilir. Tek farkı içinde olduğu kadar kullanırsınız. Banka kartı ile kredi kartının ortasında kalmış yani
    Nasıl kredi kartı ya bi açıklasana exam?

    şimdi 100 tl yükledim o 100 tl 2 taksitli birşey alabiliyormuyum?

    param varsa niye taksit yapayım la
  • 21-09-2012, 22:34:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kredi kartı ya bi açıklasana exam?

    şimdi 100 tl yükledim o 100 tl 2 taksitli birşey alabiliyormuyum?

    param varsa niye taksit yapayım la
    2 taksitli olayı değilde bazı ürünlerde kredi kartına şu kadar indirim felan oluyor, o zaman iş görür anca
    Edit:
    Bu arada, üniversite öğrencisi olsan da yılda bir kez vergi adı altında 40 lira civarında paranı alırlar. Benim garanti ve iş bankasında hesaplarım var. Sadece iş için kullanıyordum yani genelde içinde para bırakmam. Geçende 2 müşteri hesaplara para aktarmış, ertesi gün ben çekene kadar garanti 46, iş bankası 47 lira vergiyi almış hesaptan