kredi kartı diye başvurdum paso kart göndermişler, içine yüklediğim kadar limitim oluyomuş, e madem ben cebimdeki parayı yüklicem niye kart kullanayım arkadaş, bunu normal kredi kartına çevirmek istiyorum da en erken pazartesi günü gidebilirim bankaya malum haftasonu giriyo araya, bilgisi olan var mı acaba