• 18-09-2012, 00:42:53
    #1
    merhaba arkadaslar Melancolya nikli arkadasımız msn den bana ulastı ve r10.net teki üyeligine hic bir sekilde ulasamadıgını bildirdi kisi hakkında moderotor arkadasımıza pm atılmıstır arıca bu konuyu acarak Melancolya adlı arkadasımızın üyeligi ile alıs veris yapmayınız maderotor arkadaslarımız Melancolya adlı üyemiz ile görüsüp kisinin üyeligini tekrar kendisine verdiklerinde alısverisinize devam edebilirsiniz

    kisinin prfili https://www.r10.net/members/55284-melancolya.html

    msn adresi fblike@windowslive.com ve destek@trendyweb.net


    şu anda onlinedir ve r10 a ulasamadıgından dolayı hic kimsenin magdur olmaması icin bu konuyu acıyorum lütfen dikkatli olun

    maderator arkadasımız ilgilenirse memnun olurum
  • 18-09-2012, 01:03:56
    #2
    Şuan arkadaş msn de online dolandırılmamak için arkadaşın verdiği msnlerden iletişime geçebilirsiniz
  • 18-09-2012, 02:21:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaslar Melancolya nikli arkadasımız msn den bana ulastı ve r10.net teki üyeligine hic bir sekilde ulasamadıgını bildirdi kisi hakkında moderotor arkadasımıza pm atılmıstır arıca bu konuyu acarak Melancolya adlı arkadasımızın üyeligi ile alıs veris yapmayınız maderotor arkadaslarımız Melancolya adlı üyemiz ile görüsüp kisinin üyeligini tekrar kendisine verdiklerinde alısverisinize devam edebilirsiniz

    kisinin prfili https://www.r10.net/members/55284-melancolya.html

    msn adresi fblike@windowslive.com ve destek@trendyweb.net


    şu anda onlinedir ve r10 a ulasamadıgından dolayı hic kimsenin magdur olmaması icin bu konuyu acıyorum lütfen dikkatli olun

    maderator arkadasımız ilgilenirse memnun olurum
    Arkadaşlar üyeliğimi aldım msn'den yazabilirsiniz ayrıca bu güzel konuyu paylaştığın için teşekkür ederim Allah razı olsun

    Turksmf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan arkadaş msn de online dolandırılmamak için arkadaşın verdiği msnlerden iletişime geçebilirsiniz
    Hemşo hallettim Allah razı olsun sagolasın canım kardeşim
  • 18-09-2012, 10:33:31
    #4
    Bende alışverişteki konuya yazıyodum adam *********** diye
  • 18-09-2012, 10:37:48
    #5
    Misafir
    Herkes hesabının güvenliğinden sorumludur, çaldırdım aldım neyin ne oduğu belli değil, herkes dikkatli olsun.