merhaba arkadaslar Melancolya nikli arkadasımız msn den bana ulastı ve r10.net teki üyeligine hic bir sekilde ulasamadıgını bildirdi kisi hakkında moderotor arkadasımıza pm atılmıstır arıca bu konuyu acarak Melancolya adlı arkadasımızın üyeligi ile alıs veris yapmayınız maderotor arkadaslarımız Melancolya adlı üyemiz ile görüsüp kisinin üyeligini tekrar kendisine verdiklerinde alısverisinize devam edebilirsiniz
kisinin prfili
https://www.r10.net/members/55284-melancolya.html
msn adresi
fblike@windowslive.com ve
destek@trendyweb.net
şu anda onlinedir ve r10 a ulasamadıgından dolayı hic kimsenin magdur olmaması icin bu konuyu acıyorum lütfen dikkatli olun
maderator arkadasımız ilgilenirse memnun olurum
Arkadaşlar üyeliğimi aldım msn'den yazabilirsiniz ayrıca bu güzel konuyu paylaştığın için teşekkür ederim Allah razı olsun
Şuan arkadaş msn de online dolandırılmamak için arkadaşın verdiği msnlerden iletişime geçebilirsiniz
Hemşo hallettim Allah razı olsun sagolasın canım kardeşim