• 14-09-2012, 17:53:04
    #1
    Merhaba,

    Gerçekten çok kararsız kaldım...

    Daha önce iPhone kullandım, Android kullanmak istiyorum bi' süre.

    İki telefon da Sahibinden.Com'da 1099-1299TL arası sıfır olarak satılıyor. Bunlar mağaza garantili ve dediğim gibi sıfır ürünler.

    Sormak istediğim şu:

    -iPhone gibi jailbreak tarzı bi'şey yapılıp ücretli programlar ücretsiz bi' şekilde yüklenebiliyor mu?

    -Güncellemeler ne sıklıkla oluyor?

    -Android, iOS gibi kapalı bi' sistem değil diye duydum. Her yönden müdehale edebiliyor muyuz?

    Yardımcı olursanız çok memnun olurum arkadaşlar.
  • 14-09-2012, 18:21:18
    #2
    1)apk yüklüyorsun jb yapmadan yükleniyor Yani telefonun garanti dışına çıkmıyor. Nasıl bilgisayara crackli oyun yüklüyorsun onlarda crackli uygulama anlatırım aldıktan sonra
    2) s3 bence android 5'i alınca bi daha almayacak Güncelleme konusunda her cihaz aynı değil ama üst düzey cihazlara çıkıyor. aynı günde kurabiliyorsun kırıp custom romlarla
    3) Herşeyi yapabiliyorsun misal
    http://www.youtube.com/watch?v=_Gq_Z...layer_embedded

    Tabiiki s3

    Al buda karşılaştırma http://kiyas.la/cep-telefonu/karsila...0-Galaxy-S-III

    O fiyata paralel ithalat var sonra başın yanar arkadaşım 1.400 altına s3 disbirtör garantili ahayatta bulamazsın
  • 14-09-2012, 18:39:19
    #3
    hocam bende de htc desire hd var bu android nasıl crack oluyor onu anlamadım
    ben en fazla bu google play storedan ücretsiz uygulamaları indiriyorum ücretli olanları nasıl crackleyebiliriz bi ipucu lütfen
  • 14-09-2012, 19:03:34
    #4
    S3 kullanıyorum çok iyi telefon. Htc one x s3e en yakın telefon hocam.
  • 14-09-2012, 19:03:59
    #5
    Peki Samsung S3'ün HTC One X'ten iyi olan yönleri nelerdir?

    En ucuza nereden bulabilirim peki?
  • 14-09-2012, 19:13:34
    #6
    one x ile s3 karşılaştırmasına girince kafam duruyor resmen ONE X daha iyi değil mi s3'e göre ? 2 Telefon hakkında bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim eline s3 alıp of bu tel süper diye gelmeyin
  • 14-09-2012, 19:18:20
    #7
    Meta ADS Hizmetleri
    One X,S3 gibi telefonlar şuan Türkiye'de satılan en üstün cihazlardır. Biraz daha beklerseniz, Galaxy Note 2,LG Optimus G gibi telefonlar da gelecektir

    İkisi arasındaysanızda, bir One X kullanıcısı olarak tasarım+arayüz olarak One X derim ama çıkarılabilir batarya,sd kart yuvaları,yazılımsal sıkıntıları olmadığı için S3 almanızı öneririm.
  • 14-09-2012, 19:19:01
    #8
    one x'in ses kalitesi çok daha iyi diyorlar beats audio'yu kullanıyormuş. kullanıma göre tabii ki ama pil ömrü daha iyi diyorlar.

    peki güncellemeler aynı zamanda mı geliyor iki telefon için de?
  • 14-09-2012, 19:20:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Şuan telefon almayın. Ekim ayının 10-15 inde sizlere Galaxy NOTE 2 getircem