Merhaba,
Gerçekten çok kararsız kaldım...
Daha önce iPhone kullandım, Android kullanmak istiyorum bi' süre.
İki telefon da Sahibinden.Com'da 1099-1299TL arası sıfır olarak satılıyor. Bunlar mağaza garantili ve dediğim gibi sıfır ürünler.
Sormak istediğim şu:
-iPhone gibi jailbreak tarzı bi'şey yapılıp ücretli programlar ücretsiz bi' şekilde yüklenebiliyor mu?
-Güncellemeler ne sıklıkla oluyor?
-Android, iOS gibi kapalı bi' sistem değil diye duydum. Her yönden müdehale edebiliyor muyuz?
Yardımcı olursanız çok memnun olurum arkadaşlar.