Merhaba,

Gerçekten çok kararsız kaldım...

Daha önce iPhone kullandım, Android kullanmak istiyorum bi' süre.

İki telefon da Sahibinden.Com'da 1099-1299TL arası sıfır olarak satılıyor. Bunlar mağaza garantili ve dediğim gibi sıfır ürünler.

Sormak istediğim şu:

-iPhone gibi jailbreak tarzı bi'şey yapılıp ücretli programlar ücretsiz bi' şekilde yüklenebiliyor mu?

-Güncellemeler ne sıklıkla oluyor?

-Android, iOS gibi kapalı bi' sistem değil diye duydum. Her yönden müdehale edebiliyor muyuz?

Yardımcı olursanız çok memnun olurum arkadaşlar.