• 15-09-2012, 00:36:19
    #19
    Dexter`ın işidir bu
  • 15-09-2012, 01:03:20
    #20
    Tek saçmalıkları bu olsa iyi. Say say bitmez.
  • 15-09-2012, 02:39:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kurtlar vadisini şuan ki haliyle izlemek bana göre zevk vermiyor eskiden daha iyi konular vardı bence.
  • 15-09-2012, 15:25:19
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Kim ne derse desin sinema tadında dizi yapıyorlar.