Elin Rambosu tek başına koskoca orduyu yok ederken ağzının suyu aka aka izleyen milletim 3-5 kurşun hesabı mı yapar olmuş? Bu güne kadar bu denli geniş ve profesyonel bir yapım olmadı.Eleştirinin de bir adabı olmalı.Vadi her zamanki gibi harikaydı. Memati olsa da olmasa da...
Türkiye de saçmalamayan dizi var mı bana onu söyleyin? Cep telefonunu ters tutuyorlar kimse görmüyor ama bir tek mematinin vücudunda kurşun izi aranılıyor. Ayrıca dizi hala da kendisini izlettirmeyi de başarıyor ve çok geniş çaplı bir dizi. Dizi o kadar kalabalık ve senaryo o kadar karışık ki bazı oyunculara kaç bölümdür sahne şansı çıkmıyor. Eleştirmeyi bir köşeye bırakıp tadını çıkaralım ve gerçekleri izleyelim bence.