• 14-09-2012, 19:42:05
    #10
    beyler izlediginiz dizi yahu? ) hepsini hesap etseler zaten dizi olmazki? gerçekten öleydi ozaman ) kurşun deliklerini daha rahat sayardınız.
  • 14-09-2012, 20:06:01
    #11
    Saçma sapan bir dizi.Tek bir bölüm bile izlemedim daha gereği yok.
  • 14-09-2012, 20:16:00
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elin Rambosu tek başına koskoca orduyu yok ederken ağzının suyu aka aka izleyen milletim 3-5 kurşun hesabı mı yapar olmuş? Bu güne kadar bu denli geniş ve profesyonel bir yapım olmadı.Eleştirinin de bir adabı olmalı.Vadi her zamanki gibi harikaydı. Memati olsa da olmasa da...
  • 14-09-2012, 20:36:46
    #13
    Memati ölmedi beyler fındık toplamaya gitmiş
  • 14-09-2012, 23:30:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
  • 14-09-2012, 23:51:10
    #16
    Cakir oldukten sonra zevki kalmamisti zaten
  • 14-09-2012, 23:54:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ataol_web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl olmuş fifa 2013 hala daha kurtlar vadisi izleyenler var.
    Dun reyting sıralamasında kendine en yakın programın 10katı reyting almış kurtlar vadisi pusu

    Bia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Akıl var mantık var adamı delik deşikmi gömucekler kurşun yarası dikilir Dikiş izide vardı.
  • 14-09-2012, 23:58:54
    #18
    Türkiye de saçmalamayan dizi var mı bana onu söyleyin? Cep telefonunu ters tutuyorlar kimse görmüyor ama bir tek mematinin vücudunda kurşun izi aranılıyor. Ayrıca dizi hala da kendisini izlettirmeyi de başarıyor ve çok geniş çaplı bir dizi. Dizi o kadar kalabalık ve senaryo o kadar karışık ki bazı oyunculara kaç bölümdür sahne şansı çıkmıyor. Eleştirmeyi bir köşeye bırakıp tadını çıkaralım ve gerçekleri izleyelim bence.