arkadaşlar kadıköy'den OTOCENTER GALERİCİLER SİTESİ B BLOK NO : 5 100.YIL BAĞCILAR - İSTANBUL adresine nasıl gidebilirim?
benim aklımda;
şirinevler metrobüsüne binip daha sonra bağcılar yüzyıl minibüsüne binip otocenter önünde inmek var. bu şekilde gidilir mi? yoksa daha uygun bir şekilde gitme yöntemi var mıdır?
Kadıköy'den Bağcılar'a Nasıl Gidebilirim?
16
●16.453
- 11-09-2012, 17:31:17Hocam şimdi kadıköyden karşıya geçiyorsun vapurla eminönünde iniyorsun tramvaya biniyorsun bağcılar durağında iniyorsun bitti.
- 11-09-2012, 18:04:19istanbul turumu yaptıracaksınKaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Metrobüse binip, şirinevlerden kırmızı kafalı minibüslere binip otocenter'ın orada ininiz
- 11-09-2012, 18:12:40Senin dediğinde buda aynı 2 vesaitHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2012, 18:14:25ama adam tramway dan sonra bir daha minimüse binmek zorundaKaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2012, 18:15:59Dediğe yere bağcılar tramvay durağından sonra minibüsle gidiyorlarsa haklısınHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2012, 18:17:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bağcılar tramvay durağı nere, Otocenter nereKaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orası uzak kalıyor.
En mantıklısı bu.Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-09-2012, 18:23:44İkiside doğru ama arkadaşın dediği gibi şirinevlere geçersen ordan direk minibüs var.
