KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi kadıköyden karşıya geçiyorsun vapurla eminönünde iniyorsun tramvaya biniyorsun bağcılar durağında iniyorsun bitti.
istanbul turumu yaptıracaksın


Metrobüse binip, şirinevlerden kırmızı kafalı minibüslere binip otocenter'ın orada ininiz