• 10-09-2012, 21:24:10
    #1
    ArkadaÅŸlar selamlar;

    "arabada dinlenecek şarkılar" başlığında gördüğüm "DJ Elon Matana" şarkılarından 5. seriyi dinliyordum. 3.00 sonra başlayan şarkıyı açıkcası çok beğendim.Şarkı adını bilen var mı acaba?


    http://www.youtube.com/watch?v=9_mojf-y_Bo


    3.00'dan sonra çalan şarkı...
  • 10-09-2012, 21:48:25
    #2
    3.00 ' dan sonra kopuyorlar gibi. Terbiye sınırlarını aşan kelimeler duydum ama ismi de onlardan birisi olabilir.
  • 10-09-2012, 22:00:41
    #3
    filmdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.00 ' dan sonra kopuyorlar gibi. Terbiye sınırlarını aşan kelimeler duydum ama ismi de onlardan birisi olabilir.
    Hocam zaten sonlardaki o remix kısım hoşuma gitti Şarkı çok iyi değil ama o sondaki remix iyi gibi...