filmdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.00 ' dan sonra kopuyorlar gibi. Terbiye sınırlarını aşan kelimeler duydum ama ismi de onlardan birisi olabilir.
Hocam zaten sonlardaki o remix kısım hoşuma gitti Şarkı çok iyi değil ama o sondaki remix iyi gibi...