• 09-09-2012, 22:22:32
    #1
    nokia e71 telefonumda sağ üst tarafta wireless simgesi var internete bağlı olsa da olmasa da o simge gitmiyor bütün ayarları kurcaladık bi türlü kaldıramadık wireless bağlı olarak gösteriyor,şarjımı çok yiyor 2 günde şarj bitmeye başladı.Şimdi sormak istediğim fabrika ayarlarına dönsek bu düzelir mi? Telefondaki bilgiler resimler gidiyor sanırım fabrika ayarlarına dönünce.
    (sorun whatsapp'ı yükledikten sonra oldu fakat whatsapp'ı kaldırdık hala aynı.)
  • 09-09-2012, 22:46:54
    #2
    Solf format at sanırım onda arama ekranına *#7370# yazarak arama tuşuna başıyorduk.

    Böyle yazılımı tekrar yüklüyordu fabrika ayarlarına geliyordu.

    Eğer yazılım açılmıyorsa hard format vardı açılmayanlar için aynı işlevdi oda onun içinde her telefon modelinde farklı telefon kapalı iken bir kaç tuş a baslı tutuyorduk.
    Solf format at fabrika ayarı gibi olur.