nokia e71 telefonumda sağ üst tarafta wireless simgesi var internete bağlı olsa da olmasa da o simge gitmiyor bütün ayarları kurcaladık bi türlü kaldıramadık wireless bağlı olarak gösteriyor,şarjımı çok yiyor 2 günde şarj bitmeye başladı.Şimdi sormak istediğim fabrika ayarlarına dönsek bu düzelir mi? Telefondaki bilgiler resimler gidiyor sanırım fabrika ayarlarına dönünce.
(sorun whatsapp'ı yükledikten sonra oldu fakat whatsapp'ı kaldırdık hala aynı.)