• 06-09-2012, 21:43:40
    #10
    Bu konu yararli olucaktir umarim bize

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:43:40 -->-> Daha önceki mesaj 20:52:03 --

    Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedeginin yukledim.suanda videolar hic acilmior ustad
  • 06-09-2012, 23:09:27
    #11
    yüklüyorum şu an isteyen arkadaşlara hemen pm atıyım. 11.1.x versiyonunu yüklüyorum. (alternatifi de var.) galaxy ace 2 telefonumda sorunsuz çalışıyor.
  • 06-09-2012, 23:16:07
    #12
    maytkambek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüklüyorum şu an isteyen arkadaşlara hemen pm atıyım. 11.1.x versiyonunu yüklüyorum. (alternatifi de var.) galaxy ace 2 telefonumda sorunsuz çalışıyor.
    eyvallah sağolasın
    busefer komple gitti videolar
  • 07-09-2012, 01:03:06
    #13
    dolphin browser'de takılma yapıyor. Normal explorerde de. Flashplayerden nefret ediyorum
  • 07-09-2012, 01:25:07
    #14
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolphin browser'de takılma yapıyor. Normal explorerde de. Flashplayerden nefret ediyorum
    Çözümü nedir bunun
  • 07-09-2012, 07:52:15
    #15
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü nedir bunun
    Benimde tamamen gitti )

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:52:15 -->-> Daha önceki mesaj 07:41:55 --

    Eskisini yukluorum artik onuda gormuyor videolar acilmiyor
  • 07-09-2012, 12:09:40
    #16
    Ben eskisini yükledim düzeldi gibi