Selam Arkadaşlar,
Bi sorunum var sürekli uykum geliyor. Ders çalışırken özellikle..
Uykumun gelmemesi için ne yapmalıyım ? İlacı varmı bunun uykumun gelmemesini istiyorum... Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Uyku Problemi!
15
●1.506
- 06-09-2012, 01:53:26Geçtiğimiz sene dershanede nescafe içerdim. Çok yorgun ve uykulu hissediyorsan şekersiz iç. Kendine sürekli uykum var dersen haliyle uykun gelir. Düzenli uyuyorsan diğer zamanlarda uyumaya ihtiyacın olmadığına inandır kendini. Düzensiz uyuyorsan ilk önce bunu düzene sokmalısın.
Bir süre sonra alışıyor insan. İlk kitap okumaya başlarken , üniversite sınavına ciddi ciddi hazırlanmaya başladığım sıralar benimde problemimdi. - 06-09-2012, 04:10:39+456065743543543trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çay ve kahve uyku kaçırıyor diye bilirim ben.
- 06-09-2012, 21:35:12Üyeliği durdurulduDers işleri biteli çok oldu hocamsensizolmuyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle